ruggigt, kurrkurr och låneböcker


inspiration från cox & cox.uk
Sitter med en kaffe och en varm spinnande kisse tätt bredvid mig, såå gosigt. Morgonen bjöd på soliga strålar men är nu utbytt mot ruggväder, stormar galet här. Idag har jag förtidsröstat på biblioteket här och blev då påmind om hur lyxigt ett bibliotek egentligen är. Man lånar ett gäng och lämnar sen tillbaka det, ja ni vet, gammalmodigt på ett sätt men det slog mig att det inte är så tokigt egentligen. Fick med mig massvis av pek och barnböcker. Har redan ett gäng här hemma men kul och byta lite. Hade aldrig kommit på tanken om jag inte befunnit mig där. Därefter 10 månaders kontroll, lilla sessan växer och följer sin kurva perfekt. Nu ska jag fixa lite innan hon vaknar igen. Kramxx

Kommentarer

Sassa sa…
Hej Camilla,
Du är så duktig på hitta rätt bilder !! Tack för att du brydde dig idag angående agent avtal etc.
Kram o ha det gott önskar Sassa
Livsnjutaren sa…
Låter som en underbar morgon. Sådanan dagar ska man ta till vara på och minnas. Bara vara och njuta. Helt rätt det gör jag också här idag,fast något stel i magen;) Önskar dig en trevlig dag.
Anna LB sa…
Men det är inte gammaldags: det är helt nygammalt ;-)
KlimatSmart och hållbart till 100%.
Ett inköp kan återanvändas och lånas hur många gånger som helst!
Isa sa…
verkar mysigt..

www.isabsson.se
Tina sa…
Visst är det mysigt med allt mysande som hösten för med sig!
Jaa, bibliotek är ju fantastiska. Lånar jämt en massa inredningsböcker där. Är det sedan någon jag fastnar väldigt för ja, då köper jag mig en egen!
Kram
Hej
Vilken underbart inspirerande blogg du har. Har tittat runt i ditt fina hus. Har en fråga om ditt badkar. Vi försöker hitta ett fint badkar till vårt badrum och det du har ser perfekt ut för vi skulle oxå vilja sätta kranen på badkaret. Var hittade ni det? var hittade ni kranen? Var det väldans dyrt? Må så gott//Marie
dreamhouse sa…
marie: i beställde badcaret från sigro.se och har just nu inte leverantören. Det var ett relativt bra pris, ca 10 000. Kranen hittade vi på nacka byggnadsvård men är från millers stockholms serie, lite dyrare men är som ett smycke! lycka till!!

kramar till er alla som lämnar söta hälsningar

livsnjutaren: krya på dig i magen!! xx
Anna sa…
håller med! Bibliotek är det bästa jag vet!!

Populära inlägg