loppisfynd



söt bubblig glasvas - 10 sek, här med chokladblommor från trädgården

sprillans nya vinterstövlar från 30-40 talet i originalkartong till lilla prinsessan - 100 sek!

silverägg, en liten burk - 20 sek

gosig nalle som efter ett varv i tvättmaskinen blev som ny - 25 sek. massvis av sagoböcker - 5 sek/st

filt i originalförpackning, oanvänd - 50 sek. alla bilder camillaprivat
Nu har jag förevigat några av sommarens loppisfynd, älskar som sagt loppisar och auktioner. Tänk vad man kan fynda! De små vinterbootsen är grymma till nästa vinter och har även hittat massa barnböcker, en mini stol som skall målas och sen få bo i lilla sessans rum. Hoppas ni haft en skön dag, vi har träffat mammagruppen, så otroligt kul att få se de små växa upp tillsammans. Ha en fin kväll. xx

Kommentarer

Tulipa sa…
Hej!

Roligt att se dina loppisfynd!

De där stövlarna var verkligen helt underbara!!! Vilket fynd!

/ Mariette
Livsnjutaren sa…
Verkligen kul att se billiga fynd;) också varit lite varstans på loppis,har ju mitt eget också.Kommer mer bilder från det imorn på min sida;)
Åh va kul med loppis man hittar som sagt mycket skoj =)
Stövlarna var jättefräcka!

Kram Ulrika
Stina sa…
Loppis är toppen!! Gillar din blogg skarpt!
Trevlig kväll
Anci sa…
Det måste ha varit ett väldigt bra loppisställe :)

Ha en underbar dag

Kram
Anci
Sofia sa…
Wow vilka fina loppisfynd!!
Sofia
Erika sa…
Vilka otroligt underbara vinterskor. Sådana vill jag också ha. =)
Tina sa…
Fina fynd!
Inköpen från diverse loppisar är ju onekligen det som jag känner mig mest stolt över i mitt hem. Det krävs ju ett öga för att se potentialen och man får verkligen chansen att vara kreativ och anstränga sig lite.
sandra sa…
Gud så mycket fint du har hittat!

Populära inlägg