lake house living






Ni som hängt med ett tag vet ju att jag e väldans svag för härliga sängkläder, min säng..min borg. Så inför varje säsong gottar jag och drömmer mig bort i ralph lauren, gant, lexington, milli notti, nedan beach house, nya kollektioner. Ovan ett smakprov från Lexingtons höst, kika in mer här. Idag har vi myst med L och lilla prinsessans jämngamla bästis på samma gata här. Vi har promenerat, suttit på fiket vid havet och lite catch up efter semestrarna. Nu får vi ser om vi orkar med att kvälls-klippa häcken, den är galet vildvuxen. Sov sött. xx

Kommentarer

Oh! Med dem bilderna längtar man nästan till hösten kommer påriktigt! Fantastiskt mysigt! Du verkar ha det mysigt på din föräldraledighet! Det är bara att njuta!!!
Tina sa…
Underbara bilder! Höstkollektionen är alltid den som jag ser fram emot mest.
Ps. Gant har nu 50% rea på en massa fint, även plädar och dyl som passar även denna höst Ds.

Populära inlägg