en liten tur


självplock av vackra blomster

caféet

inspirerande- vill ha nu i höstkrukorna


gröna saker



vackert arrangemang



bilder: camilladreamhouse privat
Det som är så mysigt, och lyxigt, med att vara mammaledig är att man kan åka runt på ställen man annars inte har tid att besöka. Förra veckan var lilla sessan och jag tillsammans med mormor på Rosendals trädgård. Supermysigt mitt i veckan då det inte är så fullsmockat med folk. Deras bakverk är ju fantastiska men tyvärr ett stort minus för den fattiga rödbetssalladen för 145 pix, trist när de besitter så underbara primörer. Man kan ju inte låta bli att jämföra med Mandelmanns grymma sallad. Men helt klart värt ett besök för er, som kanske liksom jag glömt bort denna pärla. Passa på nu då det finns underbara blommor till självplock, lyx för alla som kanske inte har den där prunkade trädgården hemma. Dagens tips. Hoppas ni får en fin kväll. Här har solen värmt på eftermiddagen. xx

Kommentarer

Anni sa…
Jättetrevlig blogg och jag blev sugen på å skaffa växthus nu när jag såg dina fina bilder!

Ha de bra / Anni

http://mobler-inredning.blogspot.com
Anci sa…
Inspiration - i högsta grad !!

Kram
Anci

Populära inlägg