bädd & fix


Sover extremt dåligt just nu, men hör ju till. Helgen har känts väldans lång då vi hunnit med så otroligt mycket här hemma. Det finns inget bättre än att röja och rensa, extremt skönt för varje skräp eller pryl man kan bära ut ur huset. Vi har även fixat klart det som skall till den lilla, så nu är vi redo.. eller jag vet inte. Fick jätte kraftiga värkar i lördags och kände mig då allt annat än redo..fast man kanske aldrig riktigt gör det. Jag som älskar sängkläder vill gärna ha den gosiga rutiga flanellfilten på bilden, och de söta påslakanet till barnsängen. Finns även i blått och är från lexington. Idag kommer min goa vän tine med hennes lilla vera, ska bli såå mysigt. xx

Kommentarer

me and alice sa…
Underbart litet påslakanset....
kan tänka mig att du gjort fint lill ert lilla troll...
Är lite avis att du har allt det mysiga framför dig! Finns ingenting som går upp mot när man fick sin lilla baby på bröstet! En obeskrivligt underbar känsla...
kraam Susanne
Vilket underbart bäddset, tänk om det fanns för vuxna också.... Mari.
Angelica sa…
Hej! Vad roligt att det verkligen börjar närma sig! Det verkar som om livmodern gör sig redo om du har värkar redan :D Härligt! Man är väl aldrig riktigt förberedd, men när det väl är dags så är det...

Hoppas att du får en ljuvlig måndag!

Kram

Angelica
ColonialEast sa…
Vad avundssjuk jag blir. Det är så himla mysigt att bädda babysängen och gå och vänta. Hoppas inte väntan blir för lång! Följer bloggen med stor spänning. Det är ju extra spännande nu, helt klart. Kram!!

Populära inlägg