värmekamin




Ledsen för risig uppdatering här. Har haft en jobbig helg. Trotsade allt för att jag absolut inte ville missa min mans systers bröllop i lördags. Hon var vacker som en dag och strålade som den starkaste stjärnan. Orkade inte med så länge och har fått sota därefter. Men det var det värt såklart. Har fått tillbaka mitt illamående och inte kul när man inte klarar dofter eller får behålla nåt, bättre stundtals dock. Hoppas ni haft en skön helg. Det ska bli kallare nu så lite mysig inspiration från toast. Nu återigen sängen efter ett varmt uppmjukande bad, uppallad med kuddar och värmeflaskor. Nattinatti. xx

Kommentarer

Låter som om bad, kuddar och värmeflaska är rätt medicin! Här har vi börjat elda i kakelugnen idag för första gången på säsongen. Mysigt!
Thessan sa…
Usch, din stackare.Jag vet hur det känns med grav. illamående. Jag är själv gravid nu, fast är inte lika långt gången som du är. kram
Anonym sa…
åhh stackare! Jag tänker på dig! vi är uthålliga vi som följer din blogg! puss och kram Du är bäst!
skulle så enormt gärna vilja besöka dig och se hur ni bor! är så fruktansvärt nyfiken! Jag hoppas att du mår bättre snart! STORA KRAMEN Alexandra
Sari sa…
Vad jobbigt att du fått tillbaka illamåendet... Hoppas det vänder snart! Varmt bad och en säng med en massa gosiga kuddar låter ju inte alls dumt!
Sköt om dig!
Sassa sa…
Hej Camilla,
Tråkigt för dig med att du mår dåligt nu. Men det är inte så lång tid kvar och det är underbart och revolutionerande att få sitt första barn.Sedan får du njuta !!!
Jag såg din blogg på en av mina favoritbloggar absolutely beutiful things. Besökte hennes affär förra sommaren i Brisbane. Den var helt fantastisk. Hur har du hittat henne ? Är det genom mig, eller ???
Hoppas du mår bättre idag.
Kram från Sassa
dreamhouse sa…
tack snälla rara ni! jo som ni säger, det är ju inte långt kvar så man får stå ut helt enkelt.

goa alexandra! tusen tack och varmaste kramarna till dig

sassa- vad kul att du besök hennes butik, nej vi har bara hittat varandras bloggar genom cyberspace,

kramar alla!! xx

Populära inlägg