Mot danmark - Formland





Nä nu är det dags för mig att packa väskan. Imorgon bitti drar jag till Formland mässan i Danmark. Hoppas vi ses där, ni hittar mig i Tine Ks monter D3212. Kameran åker givetvist med och ska försöka hinna blogga lite därifrån. Ni andra får njuta av Tine Ks underbart inspirerande bilder för idag har massvis av nya foton lagts upp på hemsidan här!. Nu vill jag bara måla om, och den röda, rasberry färgen, är ju helt lovly. Jo, alla ni som bor runt om vårt avlånga land. Kan ni inte tipsa mig om butiker i er hemstad som ni tror Tine K Home skulle 'trivas i'. So long! kramxx

Kommentarer

Hej Camilla! Jag kommer till mässan på söndag! Jag är helt klart intresserad av Tine K Home i min butik. Det ser superfint ut. Jag skulle kunna flytta in direkt i det fina huset de har på hemsidan!
Kram
Lena
dreamhouse sa…
Lena: jag är tyvärr endast där fre-lör. men mejla mig gärna separat! kramkram
Ludvigsdal sa…
Jag har varit kontakt med er och har kundnr men inte blivit färdig att handla. kram Anette
Skatan sa…
Ha så trevligt :)
Tusenfröjd sa…
Hejsan! Tittar ofta förbi på din blogg (men jag är dålig på att lämna någon liten hälsning)! Är lite sugen på Formland... har redan avverkat Formex! Har redan kontaktat TineK och har inloggningsuppgifter men har inte riktigt bestämt mig ännu...
Ha det i alla fall så underbart på mässan!
Liv
Anonym sa…
Tips om butik: Lusthuset i Trosa. Lycka till!
Anonym sa…
Hej

Tips om butiker:

Vita rummet i Karlskoga

Presentboden i Degerfors

Tack för en fin blogg
Hälsn Ulrika
Skulle vara så kul om frun på Ludvigsdal fick tummarna loss så vi nere på sydkusten (Ystad) kunde få shoppa lite Tine K.

//A
Anonym sa…
Kontakta Mairo i Ronneby kommun, Lilla huset i Karlskrona kommun. tror de kan vara intresserade.
Det ska bli spännande att följa!
Anonym sa…
Design Collection och Inredningshuset Form & Design i Lund. Levande hem i Ystad.

Hoppas du har det bra på mässan.
Anonym sa…
För alla er som bor i södra delen av vårt land
och som tycker om Tine K ( hon är sååå duktig )
är ni Välkomna till min butik Cottage Rose
som ligger i Höllviken :-)

Hälsningar
Tina
Cissiluu sa…
Ha så trevligt :)
Tina K och Formland, vilken lycka..... ha en fortsatt trevlig helg! Mari.
Hi Lena,
very beautiful! my english is not verry good...
your blog is great, i`m always arround!
Anonym sa…
Hej,
Åh vad underbart fint det ser ut!
Vill tipsa om en mysig butik i Borås som detta skulle passa utmärkt i! "Små Rum gammalt & nytt" heter butiken och ligger på Stengärdsgatan.
Mvh/Jenny

Populära inlägg