brudbukett


bild från martha stewart wedding
Den här veckan blir det lite 'bröllopsyra' här på bloggen. Men sen återgår allt till sin ordning. Nu är tårtan beställd! Världens bästa konditor fixade allt, blir superbra. Sen återstår transporten ut till skärgården men det har vi överlåtit till min blivande käre svärfar. Jag älskar pioner men tyvärr är det inte årstid för det. Min sötaste blomsterflicka, (som även är tärna tillsammans med min syster) och innehavare av blomsterbutik, står för blommorna. Lovar bild på buketten. Blir dock ej anemoner men hittade den här supersöta bilden. Ha en härlig dag!

Kommentarer

Hej1
Så spännande och roligt med all bröllopsplanering!
ska bli ul att få se buketten sen :)
Kul att det ordnade sig så bra med tårtan också!
Ha en bra dag!
Kram!
Anonym sa…
Spännande! Lite yra kan behövas mitt i oktober :) Lycka till med allt denna vecka!
Vilken söt bukett! Önskar er all lycka och att ni får en underbar dag!

Stor kram Jenny

PS. Tack för dina gulliga rader hos mig!!!
Vad kul det blir fint hur du en gör det är eran dag. Jag vill också gifta mig,,,,skall på bröllop om två veckor på en båt.
Ta vara på er dag.Den går inte i repris
kram Annika
Helt underbar bukett!
Och så spännande med planering:)
Kram Lallis
Anonym sa…
Kul med bröllopsyra på bloggen... gifter mig i november, så jag gissar att du kommer att ge mig en massa bra tips & idéer :) Kram kram.
anna k. sa…
Härligt med bröllopsyra - det kan man inte få nog av! Kanske det går att få tag på fylliga, rosa dahlior (prova Årsta blomsterhallar) de är ju säsongsaktuella och snarlika pioner!? Åh, grattis ännu en gång!
det er da en dejlig brudbukket...

önsker dig all lucka og en underbar dag...

:O) kram anja
Så spennende med bryllupsplanlegging, ønsker deg lykke til med planlegging og selve dagen også:)
charm design sa…
wowww for en flott blogg du har.Jeg linker deg,så kan jeg følge med på bloggen din.Ha en super fin dag.
Sussi sa…
Pion är min favoritblomma med. Ser med spänning framemot att se din bukett.
Lycka till med allt!!
Useful Art sa…
Spännande! Gifter mig i januari så jag är också mitt i planeringen, visst är det kul!?
Annika sa…
Så mysigt med ett höstbröllop och buketten var jättesöt.

Vilket underbart hus ni har =)

Kram Annika
mamamekko sa…
Fin blogg du har! Trevligt med lite bröllopsinspiration, går själv lite i de tankarna =)
kram

Populära inlägg