murare funnen


idag har vi träffat muraren, han verkade superbra och väldigt trevlig. det är såå viktigt att man får en bra känsla när det någon man skall anställa för att hjälpa till att bygga ens drömhus. dessutom har vi själva ritat hur vi vill att den öppna spisen skall se ut, väldigt enkel design dock, men viktigt att det känns bra. imorgon får vi offerten men tror att vi skall komma överens.
bilden ovan med den vita fjällpanelen, de svarta detaljerna såsom dörr/fönsterluckor/lyktorna, ger en känsla som vi eftersöker.

Kommentarer

Ankan sa…
vad kul att se att det går frammåt! Det blir ett charmigt badrum med det där badkaret. Det är härligt när man äntligen, efter mycket letande, hittat "den rätta prylen". Vi själva har tittat ut det rätta handfatet i gammal stil (märket Svedbergs)till vårt blivande duschrum!
Anonym sa…
Jag blir helt sjuk av att se bilderna på din blogg ropar åhhhh
så famijen kommer springande och undrar vad jag håller på med
Jag TRIVS här
I Veras hus sa…
Hittade din blogg från Absolutely Beautiful Things(tänk att man ska behöva resa ända till Australien för hitta något i Svedala!)och jag gillar alla fina bilder du har.Det är inspirerande.
dreamhouse sa…
elinsstuga: ja man blir ju såå glad, men det tar sin tid! men i slutändan är det ju värt det!

att ha det gott: ååh rara söta du! vad glad jag att du gillar och att du är här!!

Veras hem: haha.. ja det var en riktigt vandring! va kul!! glad att du hittade hit! ses igen!

Populära inlägg